Translate

wtorek, 28 stycznia 2014

wstep

Witam wszystkich post ten zostal zalozony przezemnie zeby razem pokonywac trudnosci zwiazane z robotkami na drutach czy tez szydelkiem. Tu znajdziecie wzory na piekne ubranka rzeczy i drobiazgi do zrobienia jak i mozecie dzielic sie tym co same zrobilyscie . moje przygody z drutami i szydelkiem zaczely sie ladnych pare lat temu przekazane od babci podstawy wykorzystywalam jak tylko sie dawalo z czasem stalo sie to pasja. Piszcie ogladajcie komentujcie chce poznawac tez wasze opiniee i pamietajnie jesli chcecie a nie
humiecie razem zawsze latwiej

Na poczatku jesli nie umiemy poslugiwac sie drutami czy cszydelkiem bedzie ciezko potrzeba bedzie troche cierpliwosci oraz ciut zawzietosci slowa "O nie , ja musze dac rade. Kiedys mi soe uda " poczatki sa ciezkie ale jak juz opanujecie podstawy to bedziecie w stanir wymyslac i robic co tylko bedziecie chcialy . Praktycznie wszystko co robimy na drutach powstaje dzieki oczkom prawym i oczkom lewym i kombinacjach ktore tez poznamy. Postaram sie zeby wszystko bylo jasne i czytelne i co najwazniejsze zrozumiale. Tez nie jestem perfekcyjna wiec mam nadzieje ze bedziemy dzielic sie swoimi doswiadczeniami radami pracami. Pamietajcie samemu zawsze trudniej ale razem to jak pstryczek palcem . Pozdrawiam i zycze powodzenia :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz